Zewnętrzny press release. Dosłowny przedruk z ewentualnymi skrótami.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść.
Każdy posiadacz karty miejskiej w Warszawie i Wrocławiu otrzyma co miesiąc doładowanie na 20 minut darmowej jazdy elektrycznymi hulajnogami na minuty hive. Aby odebrać darmowe minuty, wystarczy za pomocą aplikacji hive wgrać do systemu zdjęcie swojej karty miejskiej oraz selfie, które potwierdzi, że to właśnie ty jesteś użytkownikiem.
– Przekazanie darmowych minut regularnym pasażerom komunikacji miejskiej, to nasz pomysł na wspieranie alternatyw dla korzystania z własnego samochodu przez mieszkańców miast. – mówi Tristan Torres Velat, CEO hive. – Naszą akcją udowadniamy, że jesteśmy prawdziwym partnerem dla obu polskich aglomeracji, w których działamy, a hulajnogi elektryczne stają się integralną częścią infrastruktury miejskiej. Im więcej użytkowników transportu publicznego, tym mniejsze korki i zanieczyszczenie powietrza. Hulajnogi elektryczne mogą stać się komplementarnym elementem miejskiego ekosystemu i sprawić, że pokonanie trasy z przystanku autobusowego lub metra do biura czy domu, będzie szybsze i wygodniejsze. Naszą promocją chcemy pokazać mieszkańcom, jakie to proste i zachęcić ich do poszukiwania tego rodzaju smart rozwiązań i wyboru ekonomii współdzielenia.
Uruchomienie promocji zajmie użytkownikowi zaledwie kilkadziesiąt sekund. Po zainstalowaniu aplikacji hive i bezpłatnej rejestracji, należy w menu aplikacji kliknąć: Konto > Bonus do WKM/UrbanCard, a następnie wgrać zdjęcie swojej karty miejskiej oraz jedno selfie. W ten sposób hive weryfikuje czy to właśnie dany użytkownik jest posiadaczem karty uprawniającej do korzystania z transportu publicznego. W ciągu 72 godzin zostaje wysłane potwierdzenie otrzymania darmowych minut na konto użytkownika. Co dalej? Przy pomocy mapy można odnaleźć dostępne e-hulajnogi – ich odblokowanie odbywa się po zeskanowaniu podanego kodu QR.
Naszym priorytetem jest działanie dla miasta oraz jego mieszkańców, a zarazem promowanie ekologicznego środka transportu jakim jest e-hulajnoga. Jednocześnie chcemy wspierać korzystanie z transportu publicznego jako idealnego rozwiązania dla aglomeracji na ich odkorkowanie i oczyszczenie ze smogu – mówi Łukasz Gontarek, City Manager hive w Warszawie – Mamy wielką nadzieję, że nasza promocja zachęci mieszkańców do pozytywnego działania na rzeczy środowiska oraz miasta.
Oferta dla użytkowników biletów miesięcznych i kwartalnych to jeden z wielu wyróżników marki hive. Za firmą stoi grupa FREE NOW, będąca wspólnym przedsięwzięciem Daimlera i BMW. Grupa jeszcze w tym roku planuje zintegrowanie usług hive oraz siostrzanej spółki mytaxi w jedną aplikację, która umożliwi klientom szybsze i wygodniejsze planowanie podróży oraz szerszy wybór spośród środków transportu.